Jolleseiling 2024

Utskrift E-post

Re-etablering av jollegruppen i Os Seilforening i 2023 ble en suksess.

Det ble arrangert bassengtrening, rekrutteringsdager, jolletreninger og sommerskole. Flere av vårt nye optimistjolleseiler deltok også i en eller flere kretssamlinger, VestlandsCup og Kretsmesterskap.

Jollegruppen har fortsatt å utviklet vårt tilbud gjennom investering av flere optimistjoller og sikringsbåter. Vi har satset på god kvalitet gjennom å leie inn unge trenere som er utdannet gjennom NSF's kursprogram

2024
Jollegruppen satser i år videre på optimistjolleseiling. Det planlegges ny runde med rekruttering gjennom bassengtrening i Osbadet i mars og videre rekruttdager gjennom våren. Vi håper å se mange nye barn og unge som har lyst å prøve seiling.

Vi ønsker også å se igjen mange av barna som var med oss i 2023. For disse legger vi tilrette for ukenlige seilitreninger og for deltakelse i ulike arrangementer i vestland seilkrets.

Besøk vår facebook side Os Seilforening - Jollegruppen for løpende informasjon om våre aktiviteter.

Treff: 119

Jollegruppen søker trenere

Utskrift E-post
Jollegruppen planlegger oppstart av optimistjolleseiling og søker derfor etter unge aktive eller tidligere jolleseilere som kan tenke seg å bli trener for nybegynnere i optimist.

For mer informasjon og mulighet til å søke kan man trykke HER.

Utlysningen er også publisert på vår facebookside - Os Seilforening -Jollegruppen
Forløpende informasjon om aktiviteter utover våren 2023 publiseres der.

Om det er noen som vil melde sin interesse for å bidra i jollegruppen? Meld din interesse HER!

Treff: 396

St.Hans i Kvernavika 23.06.2021

St.Hans i Kvernavika.

Vi ønsker medlemmer m/venner velkommen til en liten St.Hansfeiring i seilforeningen. Seilforeningen har stor gassgrill og en stor kullgrill. De som ønsker å grille tar med seg eget «grillverktøy». På den måten har hver kohort sitt verktøy. Dette med hensyn på covid-19. Det er stoler og noen få bord i seilforeningen så vi oppfordrer de som kommer til å ta med bord og stoler.

Værmeldingen ser bra ut i dag, men av erfaring vet vi at det fort kan skifte. Vi krysser fingrene for at vi får en fin, tørr og varm koselig kveld sammen i Kvernavika.

Vi samles fra kl. 18 på plassen ved naustet. Bålet tenner vi ca. kl. 19.

Velkommen

Treff: 822

Tekniske problemer påmelding Askeladden

Utskrift E-post

Det har vært tekniske problemer med påmelding . Dei båtane som ikkje var på lista er blitt lagt til. Viss nokon har hatt problemer med påmeldingen så prøv igjen eller send oss gjerne ein mail med info så skal vi føre det på. Mailadresse: aga.per@gmail.com

Treff: 1017

Meny Mandelhuset

Utskrift E-post

Meny Mandelhuset er lagt ut under regatta fanen Askeladden. Bestilling direkte til Mandelhuset for dei som vil spise der.

Treff: 1104