St.Hans i Kvernavika 23.06.2021

St.Hans i Kvernavika.

Vi ønsker medlemmer m/venner velkommen til en liten St.Hansfeiring i seilforeningen. Seilforeningen har stor gassgrill og en stor kullgrill. De som ønsker å grille tar med seg eget «grillverktøy». På den måten har hver kohort sitt verktøy. Dette med hensyn på covid-19. Det er stoler og noen få bord i seilforeningen så vi oppfordrer de som kommer til å ta med bord og stoler.

Værmeldingen ser bra ut i dag, men av erfaring vet vi at det fort kan skifte. Vi krysser fingrene for at vi får en fin, tørr og varm koselig kveld sammen i Kvernavika.

Vi samles fra kl. 18 på plassen ved naustet. Bålet tenner vi ca. kl. 19.

Velkommen

Tekniske problemer påmelding Askeladden

Det har vært tekniske problemer med påmelding . Dei båtane som ikkje var på lista er blitt lagt til. Viss nokon har hatt problemer med påmeldingen så prøv igjen eller send oss gjerne ein mail med info så skal vi føre det på. Mailadresse: aga.per@gmail.com

Meny Mandelhuset

Meny Mandelhuset er lagt ut under regatta fanen Askeladden. Bestilling direkte til Mandelhuset for dei som vil spise der.

Nettsidene utilgjengelig

Grunnet en endring fra nettleverandøren som ikke ble formidlet oss, var nettsidene nede i helgen

Årsfest 2019

Osseil Aarsfest 2019