Jolleseiling 2024

Utskrift E-post

Re-etablering av jollegruppen i Os Seilforening i 2023 ble en suksess.

Det ble arrangert bassengtrening, rekrutteringsdager, jolletreninger og sommerskole. Flere av vårt nye optimistjolleseiler deltok også i en eller flere kretssamlinger, VestlandsCup og Kretsmesterskap.

Jollegruppen har fortsatt å utviklet vårt tilbud gjennom investering av flere optimistjoller og sikringsbåter. Vi har satset på god kvalitet gjennom å leie inn unge trenere som er utdannet gjennom NSF's kursprogram

2024
Jollegruppen satser i år videre på optimistjolleseiling. Det planlegges ny runde med rekruttering gjennom bassengtrening i Osbadet i mars og videre rekruttdager gjennom våren. Vi håper å se mange nye barn og unge som har lyst å prøve seiling.

Vi ønsker også å se igjen mange av barna som var med oss i 2023. For disse legger vi tilrette for ukenlige seilitreninger og for deltakelse i ulike arrangementer i vestland seilkrets.

Besøk vår facebook side Os Seilforening - Jollegruppen for løpende informasjon om våre aktiviteter.

Treff: 121