Havnenyheter

Vaktliste 2017

Utskrift E-post

Det er lagt ut vaktliste for 2017 på Havnesiden. Dere må være innlogget for å kunne laste ned eller se på vaktlisten.

Klikk her for å åpne dokument

Det vil også bli lagt ut lister i naustet i dag.

Treff: 1375

Ledige leieplasser for seilbåter.

Utskrift E-post

Vi har ledige plasser for nye aktive seilere med egen seilbåt!

Vi hjelper til med opplæring og gjør det lett for deg å komme i
gang med regatta seiling i den flotte skjærgården i Os!

Vi disponere flotte fasiliteter, egen Sublift for opptak av større
båter, mastekran og et trygt og trivelig seil miljø hvor alle er velkommen.
Egne optimistjoller og opplæringsbåter for barn og unge har vi også.

Ta kontakt på tlf: 97540656 for ytterligere informasjon eller epost
til styret@os-seilforening.org

Treff: 1691

Dugnad lørdag 18 april

Utskrift E-post

Havnesjefen trenger 4-6 mann på lørdag 18 april til bryggesjauing. Ta kontakt på mob,97540656 hvis du kan stille.

Treff: 1692

Utsett av båter før 1. mai 2016

Utskrift E-post

Det nærmer seg raskt sommersesong. Båter som ligger på land skal etter planen være på sjøen fra og med 1. mai. De som vet at de ikke blir klar til denne datoen må ta kontakt med havnesjefen Trygve Birkeli mail: tbirkeli@online.no.

Per døgn båt stående på land på foreningens område (sommersesong 1. mai til 16. oktober 2016 ) Kr 100,-

Treff: 1421

Ny dugnad lørdag 21 februar

Utskrift E-post

Dugnadsgjengen i fra B, C og D  brygga har gjort en flott innsats med rydding , reparasjoner og montering av nye utriggere. Men noe arbeid gjenstår. Havnesjefen vil derfor innkalle båteiere på A brygga til dugnad lørdag 21  februar kl 0900.

I forbindelse med klargjøring av trasé til Subliften er jollestativet ved D brygga demontert. Jollene er midlertidig lagret i området. Havnesjefen ber om at eierene av jollene tar dei med hjem for lagring inntil nytt jollestativ er satt opp.

Treff: 1698